כל מה שרציתם לדעת על וילונות לפינות אוכל

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
תוכן עניינים

וילונות לפינות אוכל הן חלק מתשומת הלב העיצובית שמעניקים היום לאחד המקומות הכי משפחתיים בכל בית. אין ספק כי ארוחות מסביב לשולחן הן דבר שמלכד ומגבש משפחות, יוצר חוויות משותפות למשפחה ומעניק לה את הרגעים החשובים והיקרים. עיצוב של פינות אוכל כולל גם וילונות לפינות אוכל שאפשר היום להשיג אותם בכל מיני בדים, מודפסים או חלקים ובכל מיני צבעים.

וילונות לפינת אוכל מתאימים בדרך כלל לפינת האוכל עצמה. יש היום המון סוגים של פינות אוכל מכל מיני חומרים. שולחנות מעץ, ומזכוכית, וגם מברזל ויש אין סוף אפשרויות של כיסאות או כורסאות קטנים בפינת האוכל וחשיבות הנוחות הכי הגדולה.

שולחנות של פינות אוכל חייבים להיות מספיק גדולים ומכילים את כל הדרוש לארוחות ערב משפחתיות, ארוחות שבת, חגים ועוד.

וילונות לפינת אוכל יהיו בגוון שתואם את האווירה והסגנון של השולחן והכיסאות.

וילונות לפינות אוכל
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

בית בסגנון קלאסי

בית בסגנון קלאסי מזמין וילונות לפינות אוכל מבדים עשירים הן במראה והן בטקסטורה. הסגנון הזה מעיד על התקשטות ושימת לב לפרטים הקטנים. אם זה וילונות לפינות אוכל, או מערכת הישיבה עצמה, הם יהיו עתיקים או דמויי עתיק. פינת אוכל איטלקית למשל תיתן את המראה הישן, המקושט והמושקע. וילונות כפריים גם הם מאוד מרשימים.

וילונות לפינות אוכל כאלה, יהיו מבדים עבים, שופעים בהידור, ייתכן עם הדפסי פרחים גדולים או אחר, משהו שנראה מאוד יקר.

בפינת האוכל יהיה שטיח, רצוי פרסי, רצוי בעבודת יד. לצד מערכת מאוד מרשימה וכמה שיותר עתיקה, יותר אותנטית.

מהתקרה תשתלשל מנורת שנדליר קסומה שתעניק את האור והאווירה למקום.

פינות אוכל בהזמנה מיוחדת- וילונות לפינות אוכל

פינות אוכל הן המקום הכי אישי בבית והוא חייב להיות מותאם למספר האנשים המתארחים בהן, בשבתות, בחגים ועוד. לכן יש הרבה אנשים שפונים למעצבים פרטיים שיעצבו להם פינות אוכל בהזמנה מיוחדת. לא מדובר רק על בחירה של חומרי גלם ודגם, אלא גם על גודל מסוים. יש כאלה שמעדיפים ששולחן האוכל כבר יהיה בגודל המתאים מראש, וכמה שהוא יותר ארוך וגדול, ככה יש להם הרגשה יותר טובה לגביו.

מראה של שולחן אוכל ארוך עם כיסאות, כאשר וילונות לפינות אוכל מעטרים את החלון בצד, הם הבחירה הנכונה ביותר ביצירת אווירה והשראה למקום הכי פעיל, דינמי ומשפחתי בבית.

צלמו את הפינה ובואו לקנות וילונות לפינות אוכל

יועצי וילונות של אחת מחברות הווילונות הכי מובילות בארץ, אומרים כי הרבה פעמים כדי לרכוש וילונות לפינות אוכל, מצטיידים הלקוחות בצילום המקום כדי לעשות התאמה מושלמת של וילונות לפינות אוכל. הטרנד הזה של לצלם ולהתאים אגב, נעשה לא רק לגבי וילונות לפינות אוכל אלא בכלל. הפלאפון הפך להיות המתעד הרשמי של כל דבר.

ראו גם: וילונות למטבח | וילונות לסלון | וילון חשמלי

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה

יועצי הווילונות שלנו עומדים לרשותכם לכל שאלה ועצה.

עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד