רעיונות לעיצוב וילונות בתל מונד

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
תוכן עניינים
ישנם כל מיני שיטות לעצב את הבית באמצעות ווילונות. השיטות יכולות לנבוע משילוב צורות מתאים ועד שילוב צבעים נדרש. כמו כן, ניתן להסתמך על מגוון וריאנטים הקשורים בחומרי הייצור של הווילונות, שכן חלק מהחומרים טובים יותר לצביעה מודפסת וחלקם יהיו עדיפים בצביעה הטבעית. עניין נוסף שחשוב לדעת על עיצוב הווילונות הוא הצורה הבסיסית של הווילון: העגולה תהיה עדיפה לבית בעיצוב כפרי בעוד המרובעת/מלבנית תהיה עדיפה כשמדובר בעיצוב בסגנון אורבני.
וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

עיצוב הווילון בהתאם לחומר הייצור

כאשר אתם מעצבים וילונות בתלמונד בהתאם לחומר הייצור – ברור שכותנה היא החומר מספר אחד שזה נוגע לצבע. הצבע נראה בוהק ויציב מאד על יריעת הכותנה והוא גם מחזיק מעמד לזמן רב מאד אם מדובר בהדפסת צבע כמו שצריך. לעומת זאת, משי סופח צבע ולכן נוכחות צבע מודפס עליו היא מאד מוגבלת בזמן גם אם מדובר בהדפסה מאד איכותית. במוצרי הצמר והפשתן הצבע מתקבל מעט יותר טוב מהמשי ומעט פחות טוב מהכותנה. לידיעה, אם ברצונכם לעצב את הבית בסגנון טירת דרקולה אין כמו ווילון פשתן משום שהוא מיישם בדיוק את האפקט האנימטורי הזה: התבדרות ברוח כלפי מנים הבית בהינתן סופת רוחות.

עיצוב הווילון בהתאם לצבע וצורה

כפי שהתחלנו לפרט לעיל, בעיצוב כפרי מוטב להסתמך על וילון מלבני וסימטרי כמו וילון הפנלים החשמלי ובעיצוב כפרי ניתן להשתמש בצורות ופיתוחים יותר עגולים או אליפטיים. עיצוב הווילון בהתאם לצבעו וצורתו חשוב מאד גם לשילוב עם פנים הבית. בבית גדול מוטב להיעזר בווילון בהיר ובבית קטן – בווילון כהה, שכן כך הצבעים מתמזגים ולא נראים כצבעים כלואים או כאלו שמאבדים מהקונטקסט שלהם.

עיצוב הווילון בהתאם לעקרונות נשגבים

ישנם כל מיני עקרונות כמו פנג שוואי ואסכולות עיצוב מקצועיות שנלמדות בבתי ספר מקצועיים כמו פרובנס, איטלקי-עתיק, סגנון כפרי וכד'. ניתן לעצב את הוילונות בתל מונד על פי אסכולות קיימות אלו. באסכולות הללו יש חשיבות מכרעת למראה הווילון שלכם, ולכן חשוב שלא להקל בו ראש אלא לחשוב כיצד הווילון יכול לשרת במראה שלו את האסכולה המעניינת אותנו. בחנויות ווילונות איכותיות בתל מונד תוכלו למצוא ווילונות בשלל צורות וצבעים למימוש תורת העיצוב הרצויה והמועדפת בעיניכם.
וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה

מחפשים חנות וילונות בתל מונד - דברו איתנו!

עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד