




מה חשוב לעשות לפני הרכישה?
היבואן המקביל הוא מי שהשיג את המוצר מלקוח שמכר לו אותו, מחברה בחו”ל או מכל גורם אחר שאינו היבואן הישיר. היתרון של היבואן המקביל בצורן – קדימה הוא שאצלו ניתן בהחלט למצוא מוצרים זולים אך החיסרון הוא שזה ללא אחריות היצרן המקורי ואז היבואן המקביל צריך לספק לכם פתרון בעיות במידה והאחרונות התגלו.
אילו מסמכים צריכים להיות לי לאחר הרכישה?
קנייה חכה זה רק עם פרימוורה וילונות
חשבונית קנייה המעידה מה רכשתם, תעודת אחריות המגובה בשנים/חודשים בהם ניתן להיעזר בשירותי הספק או החנות, וכן כתב אחריות המפרט בדיוק מה כלול ומה לא כלול באחריות על המוצר. רצוי לקרוא אותו ולהבין מהן זכויותיכם הצרכניות בנוגע למוצר. במידה והתגלתה תקלה שקשורה לאחריות כמובן שחשוב לפנות לחברה ולקבל שירות, או וילון חדש במידה ומדובר בתקלה משביתה. גם במידה וברשימת החלפים שהובטחה במוצר חסר חלק חשוב ליידע את החנות ולקבל זיכוי או את החלק החסר לכם להרכבת המוצר.
עשוי לעניין אותך: וילונות לסלון | וילונות יוקרתיים | וילונות למטבח



מחפשים חנות וילונות בצורן - קדימה? דברו איתנו!



מידע נוסף:
אין מידע רלוונטי דומה