וילונות למשרדים

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
תוכן עניינים

רוצים לשפר את מראה המשרד, לתת לעובדים תנאים נוחים ולייעל את העבודה? תלו וילונות מעוצבים ותראו איך האווירה במשרד משתנה והעסקים ממריאים. זה לא קסם, זה הווילון. וזה לא סתם וילון, זה הווילון של פרימוורה. בפרימוורה תמצאו מבחר וילונות מעוצבים במגוון צבעים, בשלל מרקמים ובאין-ספור דוגמאות ועיצובים. 

וילונות למשרד בהתאמה אישית

וילונות במשרד אצל לקוחותינו

למה צריך וילונות למשרד?

במחקר שערכה חברת Haworth האמריקאית, נמצא קשר ישיר בין עיצוב מקום העבודה לבין מוטיבציה והנאה של עובדים. מהמחקר עלה כי ישנם השלכות על נוחיותם של העובדים בהקשר של עיצוב ומראה מקום העבודה. מאותה הסיבה, רבים מהעובדים נוטים לאבזר ולקשט את פינת העובדה שלהם באבזור אישי או תמונות משפחתיות על מנת ליצור סביבת עבודה נעימה, חמימה וביתית.

מנהלי עסקים רבים מחפשים וילונות למשרד, אך לא מצליחים לנצל את הפוטנציאל שלהם. הם מסתפקים בדרך כלל באלמנטים עיצוביים ולא חושבים על פתרונות מעשיים שישפרו את המבנה ויאפשרו ניצול מרבי שלו. מלבד התכלית העיצובית – שהיא חשובה כשלעצמה – לווילונות יש שימושים משמעותיים נוספים: מצד אחד, הם מעצימים את התאורה הטבעית ומצד שני מווסתים את האור הנכנס פנימה. בשעות הבוקר העובדים זקוקים לאור טבעי ולחמימות של השמש כדי להתמלא באנרגיה ולעבוד במרץ. הווילונות נגללים כלפי מעלה, והעובדים סופגים אור ונושמים אוויר צלול; בשעות הצהריים השמש הקופחת מתחילה להכביד והווילון מספק את ההצללה הנדרשת כדי להנעים את השהייה במשרד; אם בחדר הישיבות מקרינים מצגת חשובה, וילונות האפלה כהים מאפילים את החלל ועוזרים לעובדים להתמקד ולהתרכז במידע החשוב; אם מגיע לקוח חשוב לפגישה דיסקרטית, והוא זקוק לפרטיות מלאה גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים, הווילונות יספקו את הדיסקרטיות הנדרשת וייתנו ללקוח הרגשה שהוא בידיים טובות ואמינות.

לווילונות יש תפקיד משמעותי בכל שעה של יום העבודה, ואם הם נבחרים בהתאמה מלאה לצרכים הדינמיים והמשתנים של המשרד, העבודה במשרד תזרום, העובדים יהיו מרוצים והעסק ישגשג.

וילונות למשרד

איך בוחרים וילון למשרד?

מסתבר שכמות נכונה של אור במשרד עשויה להוביל עובדים למצב נינוח ומכאן גם לעבודה פעלתנית, יצרנית ונעימה. אור וחמצן הם שני אלמנטים שחשוב מאוד לתכנן אותם כאשר ניגשים לתהליך עיצוב פנים במשרד. וילונות למשרד צריכים לענות על צרכי האור במשרד, משום שהם לא רק משמשים כפריט עיצובי, אלא מונעים ומווסתים חדירה של אור. ולכן עיצוב ובחירה של וילונות למשרד או פריטי ריהוט שאינם זורמים או יוצרים הרמוניה, עלולים לפגוע ביכולת הריכוז של העובדים ואף להוריד להם ברמת המוטיבציה. צוות המומחים של פרימוורה ריכז לכם מספר נקודות וטיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הוילון המתאים ביותר למשרד:

התאמה של וילון למשרד לפי כמות האור וכיווני אוויר

כאשר רוכשים וילונות למשרד שיש בו מספר כיווני אוויר, צריך להתחשב בכמות האור הנכנסת וגם בפעילות בכל חלל ולחשוב איזה סוג של וילון מתאים לסוג הפעילות שנעשית בחלל הזה. למשל וילון בחדר ישיבות צריך להיות גם יפה, אבל גם מונע סנוור של שמש ואף רעש, משום שזהו מקום בו מתכנסים הרבה אנשים והאקוסטיקה צריכה להיות טובה וגם האור צריך להיות נוח ונעים.

צבע וגוון הוילון

המשרד הוא הבית השני של העובדים. הם מבלים בו את מרבית שעות היממה. כדי לאפשר לעובדים להרגיש בבית הרחק מהבית, אפשר להיעזר בחמימות הטבעית של הווילונות וברכותם הנעימה וליצור למענם סביבה ביתית עוטפת ומכילה. עיצוב יעיל של המשרד מצריך שילוב נבון של צבעים וגוונים ואיזון בין הצורך לשמור על הסגנון העיצובי בחלל ובין צורכי ההצללה, ההאפלה והפרטיות הנדרשת בכל שעות העבודה. אפשר לבחור וילונות בצבעים עזים שישברו את הסולידיות במרחב ויפתיעו את המבקרים והלקוחות; אפשר לבחור וילונות בגוונים בהירים שיתמזגו יחד בעדנה ויוסיפו לתחושת המרחב בחלל; אפשר לבחור וילונות גלילה שימושיים אך מעוצבים ואפשר לבחור וילונות בד במרקמים שונים כדי לאזן את האינטנסיביות ברכות מתנפנפת ורעננה.

עיצוב הוילון במשרד

אפשר לשלב בין וילונות בד ווילונות גלילה, בין וילונות חלקים ווילונות מעוטרים, בין הדפסים של צורות גיאומטריות ובין דוגמאות של פרחים. יש אין-סוף אפשרויות לעיצוב המשרד, ולכן כדאי להתאים את הווילונות גם לתחום העיסוק של המשרד. משרד יחסי ציבור, למשל, יפיק תועלת מווילונות בד חלקים במרקם מבריק שיוסיפו לו ברק ועניין וימשכו לקוחות; משרד עורכי דין יפיק תועלת מווילונות ונציאנים סולידיים שירשימו את הלקוחות אך ירגיעו את העובדים; ומשרד אדריכלים יפיק תועלת משילוב בין וילונות בד בהדפסים גאומטריים מסקרנים ובין וילונות גלילה מבדי רשת בהירים שיעצימו את הפן העיצובי ויעשירו את העובדים בהשראה וביצירתיות.

איכות ועמידות

לא מספיק לבחור וילונות מעוצבים למשרד. צריך גם לשמור על עמידותם לאורך זמן ולהבטיח את יעילותם. איך עושים זאת? בוחרים וילונות מבדים איכותיים שנגזרו ועוצבו בטכנולוגיית לייזר חדשנית ומתקדמת; מוודאים שהבדים חסיני אש ומעכבי בערה ועשויים לפי התקן הישראלי המחמיר; ומעדיפים וילונות שחלקם האחורי מצופה באלומיניום מגלוון לצורך בידוד מיטבי, קירור מרבי וויסות יעיל של קרני השמש. בפרימוורה תמצאו וילונות שמיוצרים לפי הנחיות התקן הישראלי שעשויים מבדים בטיחותיים שמונעים הצטברות אבק ולכלוך ואינם סופגים ריחות.

וילונות מומלצים למשרד

הווילונות במשרד צריכים להתאים לסגנון העיצובי בחלל הפנימי ובה בעת להיות שימושיים, קלים להפעלה ועמידים. הווילונות המומלצים למשרדים הם גם המבוקשים ביותר. בואו נכיר אותם מקרוב.

וילון גלילה למשרד

וילונות גלילה ניחנים במראה מודרני ומתאימים למשרדים שלא מפחדים מקדמה ואוהבים לזרום אתה. הם נותנים פרטיות מלאה לעובדים וגם ללקוחות ומווסתים היטב את האור הטבעי שנכנס לחלל. אפשר לגלול את הווילונות כלפי מעלה כדי להעצים את התאורה במשרד, ואפשר גם לפרוס אותם כלפי מטה כדי להאפיל או להחשיך את המשרד. אפשר להתקין וילונות גלילה מרשת ולקבל אפקט של רכות נעימה, ואפשר להתקין וילונות גלילה מבד וכהה שיחזק את אפקט ההאפלה בכל שעות היום. וילונות גלילה מתאימים לכל חלון ומושלמים למשרד המודרני, הדינמי והמעוצב למשעי.

וילונות דואט למשרדים

וילונות דואט מכסים בדרך כלל חלונות גדולים ולא סטנדרטיים כמו חלונות צרים ומלבניים, חלונות מקושתים, חלונות משולשים וצוהרי תקרות. מלבד יופיים המיוחד, וילונות דואט מצילים את חלל המשרד ואף מקררים אותו. הם תורמים לבידוד המבנה ומאזנים את האקוסטיקה בו.

וילונות הצללה ונציאנים למשרד

לווילונות הוונציאנים יש קסם מיוחד ועתיקות עמוקה. הם מצוינים לצורכי הצללה והאפלה ומספקים פרטיות מלאה הודות לרפפות הרחבות שלהם. יש וילונות ונציאנים עם רפפות ברוחב 16 מילימטרים; יש רפפות ברוחב 25 מילימטרים ויש רפפות רחבות מאוד של 50 או 70 מילימטרים. לווילונות ונציאנים עם רפפות רחבות במיוחד יש נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. הם מעצימים את היופי הפנימי של המשרד ומוסיפים לתחושת המרחב והזרימה בו. הם משמשים כחוצץ יעיל למדי מפני העולם החיצוני הרועש ומשרים במשרד אווירה נעימה ושלווה.

וילונות ורטיקליים למשרדים

הווילונות הוורטיקליים מתאימים לחלונות שהם יותר רחבים מאשר גבוהים. הם עשויים מבדים אטומים או מבדי רשת, ויש בהם רפפות רחבות המשמשות כתריס ומצילות או מאפילות את החלל הפנימי. אפשר למצוא וילונות ורטיקליים במגוון צבעים – בהירים וחמימים כמו קרם או בז', רכים ושלווים כמו אפור בהיר או שובבים ונועזים כמו כתום או ירוק.

וילונות סאן סטריפ במשרד

וילונות איכותיים למשרד קונים בפרימוורה

רכישת וילונות למשרד צריכה להיעשות בהתייעצות עם יועץ וילונות בעל ידע מקצועי וניסיון בעיצוב חללי עבודה. מניסיונם עם מקומות עבודה אחרים ומהמשוב שיש להם, הם יכולים להציע וילונות למשרד שיתאימו לחלל וישלימו את קו עיצוב הפנים של המקום.

בפרימוורה תמצאו מבחר עצום של וילונות למשרד שמתאימים לכל סגנון עיצובי, לכל תכלית ולכל שימוש – וילונות מבדי האפלה ברמות שקיפות שונות; וילונות מבדי הצללה שמנעימים את השהות בחלל ומספקים פרטיות מלאה; וילונות מבדי רשת נגללים להעצמת התאורה הטבעית בחלל ולשמירה על הדיסקרטיות של הלקוחות. בפרימוורה מתמחים בווילונות למשרד, ווילונות למשרד כדאי לקנות רק מהמומחים. רוצים לעצב את המשרד שלכם עם וילונות איכותיים ושימושיים? בואו להתרשם מקולקציות הווילונות שלנו וקבלו ייעוץ מלא והתאמה אישית של הווילונות לצורכי המשרד שלכם. בואו לראות את הווילונות החדשים שלכם בפרימוורה, אנחנו מחכים לכם.

מחפשים וילונות למשרד? דברו איתנו!

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד