וילונות סאן סטריפ

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות סאן סטריפ מיועדים להצללה של חללים גדולים וויסות אופטימלי של אור וצל בבית. מבנה וילון סאן סטריפ מורכב משתי שכבות של בד שקוף ובד אטום. בין בדים אלו קיימת חפיפה המאפשרת ויסות רמת ההסתרה וכמות האור. איסוף וילון סאן סטריפ מתבצע אל תוך קסטה (מחסנית דקורטיבית). בוילון הסאן סטריפ ניתן לבחור את עובי השלבים בהתאמה אישית (דק/בינוני/עבה).
וילונות

וילונות סאן סטריפ מעוצבים במבחר רב של גוונים ומידות אשר מותאמים גם למפתחים גדולים, חללי בתים פרטיים גדולים, וחללים עסקיים כגון חנויות ומשרדים. כמו כן, בכל וילון ניתן לשלב מנגנון הפעלה ידני או חשמלי לפי דרישה.

עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

עיצוב וילונות סאן סטריפ בהתאמה אישית מבית פרימוורה

צוות פרימוורה שמח להציג בפניכם קולקציה חדש של וילונות סאן סטריפ בהתאמה אישית. אנו מעצבים עבורכם וילונות המותאמים לכם לפי דרישה – גודל, סוג בד, מבנה, ומנגנון הפעלה (ידני/חשמלי). וילונות סאן סטריפ של פרימוורה מביאים לכל חלל עיצוב מותאם אישית, איכות ברמה גבוהה ומוצר הצללה שילווה אתכם לאורך שנים. אתם מוזמנים להתרשם מדגמי הקולקציה, ולבחור את וילון הסאן סטריפ החדש לביתכם.

עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

עיצוב בהתאמה אישית

עיצוב וייצור בהתאמה אישית, לפי דרישה, גוונים, גודל ומידה.

וילונות

התאמה מושלמת

העיצוב מתייחס לחלל אליו מיועד הוילון, כדי להגיע להתאמה בין הוילון לקווי עיצוב הבית.

וילונות

חשמלי או ידני

במסגרת ההתאמה האישית, תוכלו לבחור בין מנגנון חשמלי או ידני.

וילונות סאן סטריפ מבית פרימוורה

רוצים הצללה מיטבית ופרטיות מלאה בבית? הקולקצייה החדשה של וילונות סאן סטריפ בפרימוורה מציעה לכם מבחר דגמים של וילונות מעוצבים, יוקרתיים וייחודיים שמאפשרים שליטה יעילה ומלאה באור הנכנס לבית, וכן הצללה בעוצמות שונות. כשמו כן הוא – וילון הסאן סטריפ עשוי מנגזרות בדים בשני מרקמים, האחד שקוף ודק והשני אטום ועבה. שני הבדים חופפים ברצועות שמאפשרות שליטה באור ובצל תוך כדי שילוב ביניהם. וילונות סאן סטריפ נגללים פנימה ונפרסים החוצה בפעולה ידנית או חשמלית. הם מתאימים לפינות אוכל, למטבחים, לחדרי עבודה ולמשרדים ונוכחותם בסלון ובחדרי השינה מעוררת השתאות. אפשר להתאים בין עיצוב הווילון לבין החדר עצמו ולאווירה הרצויה בו. אף שמדובר בווילונות מודרניים, המודרניות של וילונות הסאן סטריפ היא רכה, עדינה ושקטה ומתמזגת היטב בכל עיצוב גם בבית וגם במשרד.

 

שליטה מלאה באור הטבעי

וילון סאן סטריפ מאפשר שליטה מלאה באור הטבעי הנכנס לבית. עכשיו יותר מתמיד אתם יכולים לבחור בעובי של רצועות ההצללה ולהחליט על רצועות דקות למטבח, רצועות בינוניות לסלון ולפינת האוכל ורצועות עבות לחדרי השינה. הודות לעיצובים החדישים והנועזים אתם יכולים לשחק עם האור והצל ולהחליט על האווירה בבית בכל שעה. שעת צוהריים והשמש קופחת? פרסו את וילון הסאן סטריפ וצמצמו את הפערים בין רצועות הבד לכדי הצללה מלאה; הערב יורד ואתם זקוקים לפרטיות מלאה? הסיטו את הווילון עד להחשכה מוחלטת; השמש זורחת, ואתם רוצים ליהנות מתאורה טבעית מלאה? גִללו את וילון הסאן סטריפ פנימה אל תוך המארז המסוגנן שלו והכניסו פנימה קרני שמש חמימות ורוח נעימה. עם וילונות סאן סטריפ במבחר צבעים ובמרקמי בד אופייניים אתם יכולים להאיר את הבית בתאורה פנימית טבעית ולווסת אותה בכל רגע. 

 

סאן סטריפ במיטב העיצובים לכל החדרים

אנחנו בפרימוורה אוהבים במיוחד את המשחק המתוחכם בין מנגנון ההפעלה הפשוט של וילון הסאן סטריפ ובין האווירה שהוא משרה בחלל החדר. וילונות סאן סטריפ מגדירים את הסגנון העיצובי של חדרי הבית ומוסיפים להם נופך ייחודי ועוצר נשימה. המבחר העצום של וילונות הסאן סטריפ מעיד על הביקוש להם, וזה לא מפליא. וילונות סאן סטריפ ניחנים בעיצובים יפהפיים במגוון צבעים ומתאימים לכל חדר ולכל חלון בבית או במשרד. אתם יכולים להחליט על מנגנון הפעלה חשמלי או ידני לפי הצרכים שלכם ולפי גודלו של הבית. רוצים לשלוט מרחוק על ההצללה של הסלון הגדול? בחרו במנגנון הפעלה חשמלי ותיהנו מסאן סטריפ מובחר שמתכוונן בלחיצת כפתור. אוהבים את המראה הקלסי של המטבח הכפרי שלכם? תלו וילונות סאן סטריפ בהפעלה ידנית ותוכלו לשלוט בתאורה הטבעית כרצונכם ובהינף יד. בפרימוורה תמצאו וילונות סאן סטריפ איכותיים ומשובחים בעיצובים רבים. תוכלו להתאים אותם לכל אחד מחדרי הבית ולחוש את השינוי המדהים והמיידי באווירה. 

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה

מחפשים וילון סאן סטריפ? דברו איתנו!

עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד