וילונות לחדרי ילדים ותינוקות

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה

וילונות מעוצבים הם תוספת נהדרת לחדרי הילדים או לחדר התינוק, אך הם צריכים להתאים לשימוש של ילדים. וילונות לילדים  הם רב־תכליתיים – הם גם פרקטיים וגם דקורטיביים. הם מספקים פרטיות, מווסתים את האור הטבעי שנכנס לחדר, ומוסיפים לו עליזות חיננית וצבעונית. כשבוחרים וילונות לחדרי ילדים ותינוקות, חשוב להביא בחשבון את גילם, את תחומי העניין ואת המגדר שלהם. לחדרי שינה של בנים יתאימו וילונות בצבעי כחול, ירוק או אפור עם הדפסים של מכוניות, אביזרי ספורט או ציורי חלל. לחדרי שינה של בנות יתאימו וילונות בצבעי ורוד, סגול או צהוב עם הדפסים של פרחים, פרפרים או נסיכות. לחדרי שינה של תינוקות יתאימו וילונות בצבעי פסטל רכים עם הדפסי פרחים שיוסיפו רוגע לחדר, יעמיקו את השלווה ויעניינו את התינוק.

בכל הנוגע לבדים, חשוב מאוד לבחור וילונות מבדים משובחים, איכותיים וגם בטיחותיים שמתאימים לחדרי שינה של ילדים ושל תינוקות. בדי כותנה אורגנית או בדי פוליאסטר הם הכי מתאימים, ומומלץ להשתמש בהם. קל מאוד לנקות אותם, הם אינם מזיקים לעורם הרך של הילדים והתינוקות, והם חסינים מאש. כשמתאימים וילונות לחדרי ילדים ותינוקות, חשוב להקפיד על התקנה בטיחותית, להימנע מחוטים ארוכים או משרשראות וכן מווילונות ארוכים מדי שעלולים לסכן את הילדים.

אנו בחברת פרימוורה מתמחים בעיצוב וילונות לחדרי ילדים. אנחנו מבינים את הצרכים הייחודיים שלהם ויכולים לתת לכם עצות מועילות והכוונה לגבי בחירת הבדים, הסגנונות והצבעים. אנחנו נוודא שתהליך ההתקנה בטוח, ושהווילונות החדשים אינם מסכנים את שלומם של הילדים. מחפשים וילונות חדשים לחדרי הילדים? אל תוותרו על מראה ייחודי, על סגנון אישי ועל הווילונות המעוצבים של פרימוורה. כך תעשו את זה נכון.

וילונות מעוצבים לחדר של הנסיכה הקטנה

אם אתם מעצבים את חדר השינה של הנסיכה הקטנה, אתם צריכים לחשוב על וילונות לחדר בנות. וילונות בד עם הדפסים רכים ועדינים בצבעי פסטל יכולים להיות בחירה מצוינת. חשבו על פרחים, על נקודות או על צורות גיאומטריות בגוני ורוד, לבנדר או ירוק מנטה. אתם יכולים להוסיף לווילונות פרטי תחרה או מלמלה שייתנו לחדר מגע נשי. אומנם וילונות גלילה רומאים או ונציאניים יכולים להיות בחירה מעשית, אך הם לא בהכרח הפתרון הטוב ביותר לחדר שינה של ילדה מתוקה כיוון שהם נראים בוגרים ומודרניים. לעומת זאת, וילונות בד מוסיפים לחלל חמימות, רכות ונעימות שחשובה לבנות במיוחד. בכל הנוגע להדפסים, אתם לא צריכים לדבוק דווקא בתחומי עניין מגדריים מסורתיים. אתם יכולים לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור הדפסים שבתכם אוהבת בלי קשר למגדר שלה. לדוגמה אם בתכם אוהבת דינוזאורים או מתעניינת במכוניות, תוכל לשלב את הנושאים הללו בווילונות ולצבוע אותם בגוונים בהירים ועדינים. בסופו של דבר חשוב לבחור וילונות שיעזרו לבתכם להרגיש שמחה ומאושרת בחדר הפרטי שלה.

 

וילונות לחדר השינה של בנים שובבים

וילונות לחדר בנים שהם שובבים ואנרגטים מטבעם, יכולים להיות מגוונים ולשלב צורות, דוגמאות ומרקמים. וילונות גלילה עם הדפסים נועזים וצבעים בהירים הם בחירה מצוינת לחדר הבנים. חשבו על הדפסים של אביזרי ספורט, מכוניות, חיות או חלליות ואסטרונאוטים. צבעי כחול, ירוק, אדום וצהוב הם הצבעים המובילים לחדרי בנים, אבל אל תרגישו שהם מגבילים אתכם.

אתם יכולים להשתמש גם בבדים ובהדפסים בצבעים ניטרליים או מונוכרומטיים כמו אפור, שחור או לבן שיעשירו את חדר הילדים במראה מודרני ומתוחכם. בכל הנוגע לצבעים מגדריים, אין חוקים ברורים בעניין. אף שכחול מקושר לרוב עם בנים, וורוד עם בנות, חשוב לבחור צבעים המשקפים את האישיות של הנסיכים הקטנים ואת תחומי העניין שלהם ולאו דווקא את המגדר.

בנים רבים דווקא אוהבים צבעים כמו סגול או ורוד, ושילוב של הצבעים הללו בווילונות יכול להוסיף שובבות כיפית לחדר. בטיחות היא היבט חשוב בבחירת וילונות לחדר הבנים. הימנעו מווילונות עם חוטים ארוכים או שרשראות כיוון שהם עלולים לסכן את שלומם של הילדים. במקום זאת בחרו וילונות עם מוט עדין או עם מנגנוני הסטה חשמליים שהם בטוחים בהרבה. ודאו שהווילונות מותקנים היטב כדי שלא יפלו או יקרעו בקלות. הקפידו על כל תקני הבטיחות ותיהנו מווילונות מקסימים בחדר שינה מעוצב להפליא.

 

וילונות לחדר בנים

לעדן את האווירה בחדר התינוק

אם אתם מעצבים את חדר התינוק, אתם צריכים לחשוב על וילונות לתינוקות. בעניין זה יש להביא בחשבון כמה גורמים חשובים. ראשית, בחרו וילונות שעשויים מבדים בטוחים ולא רעילים כמו בד כותנה אורגנית או בד פוליאסטר. בדים אלה קלים לניקוי ולתחזוקה ואינם מזיקים לעור העדין של התינוק.

שנית, העדיפו וילונות עם הדפסים רכים ועדינים בצבעי פסטל שמוסיפים לאווירה השלווה והמרגיעה הנחוצה בחדרי תינוקות. וילונות גלילה עם הדפסי כוכבים, עננים או בעלי חיים מתוקים הם בחירה מצוינת. תוכלו להתקין וילונות בד קלילים ואווריריים מעל וילונות הגלילה ולהוסיף אפלוליות רכה ונעימה לחדר. חשבו גם על הפונקציונליות של הווילונות. וילונות בחדר התינוק צריכים להצל את החלל במשך היום ולהאפיל אותו במשך הלילה כדי שהתינוק יוכל לישון ברציפות בשלווה וברוגע.

וילונות דקורטיביים יכולים לעניין את התינוק ולרתק את מבטו. הדפסים מעניינים וטקסטורות כיפיות וצבעוניות יכולים לספק גירוי חזותי לתינוק ולהוסיף אלמנט של שובבות לחדר. ולבסוף, בטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. הימנעו מווילונות עם חוטים ארוכים או עם שרשראות משתלשלות שעלולים לסכן את שלום התינוק. בחרו בווילונות גלילה או בד עם מנגנון הסטה ידני קל, פשוט ונוח שאינו נגיש לתינוקות וגם לא לפעוטות או לזאטוטים קטנים וסקרנים.

וילונות לחדרי ילדים

 

פרימוורה – המומחים לווילונות של קטנטנים

רוצים להכיר את קולקציית הווילונות לקטנטנים שלנו? אתם מוזמנים לבקר אצלנו בפרימוורה, לשמוע על כל סוגי הווילונות לחדרי הילדים והתינוקות, לקבל המלצות מצוות המומחים ולבחור את הווילונות המקסימים שיגדלו עם הקטנטנים שלכם. אנחנו מחכים לכם, וגם לקטנטנים.

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד