וילונות גלילה חיצוניים

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה

וילונות גלילה חיצוניים, הידועים גם בשמם השני מסכים, נחשבים לפתרון הצללה חכם ויעיל לכל חלל ביתי ועסקי כאחד. וילונות אלו משלבים הפעלה פשוטה (ידני/אוטומאטי לבחירה), ומאפשרים לכם לווסת את כמות האור והצל בחלל בקלות. בוילונות גלילה חיצוניים ישנם שלושה סוגים עיקריים לבחירתכם:

וילונות גלילה חיצוניים עם בדי צל: בדי צל המחדירים אור, אשר מביאים פתרון הסתרה אלגנטי לחדרי הבית, ובכך שומרים על אור בחדר ושמירה על הפרטיות.

וילונות גלילה חיצוניים עם בדים אטומים: בוילונות אלו הבדים מספקים אטימה מוחלטת וחוסמים את קרני השמש מלהיכנס לחדר.

וילונות גלילה חיצוניים בשילוב בדי רשת: בדי הרשת מסננים את קרני השמש, וכך יוצרים ויסות מושלם בין אור וצל בחדר, וכמו כן, הם מאפשרים לכם לצפות מבעד לרשת החוצה אל הנוף.

מגוון וילונות גלילה חיצוניים מבית פרימוורה

למה לבחור דווקא בווילונות גלילה חיצוניים?

אנשים רבים בוחרים לגור בבנייני דירות בגלל פאר המגורים שהם מציעים, המרחב הדירתי והמרפסות הגדולות הצופות לנופים עירוניים מהממים. המרפסות הן בדרך כלל גולת הכותרת של דירות הפאר. יש בהן פוטנציאל עיצובי אדיר, הזדמנות להכניס אור שמש לחיים ולטפח ריאה ירוקה בפרטיות של הבית. עם זאת, המרפסות המדהימות הללו גובלות פעמים רבות במרפסות של השכנים או קרובות אליהן קרבה יתרה. גרים בבניין פאר אבל חושבים שהשכנים קרובים מדי? אם אתם לא רוצים להכניס גם את השכנים הביתה, אתם צריכים וילונות גלילה חיצוניים.

 

וילון גלילה למרפסת

וילונות גלילה חיצוניים הם הפתרון האידיאלי למרפסת המהממת שלכם והטאץ' הנוסף שיעשה אותה מושלמת. וילון גלילה למרפסת ירחיק את עיניהם הבוחנות של השכנים, יאפשר לכם פרטיות מוחלטת וייתן לכם חופש מוחלט לעשות במרפסת שלכם כרצונכם. פִרסו את הווילונות מטה כשאתם רוצים לשבת במרפסת וליהנות מצל מלא ומאווירה צוננת ומרעננת. הרימו את הווילונות בשעות הערב כדי ליהנות מהשקיעה העירונית היפה. הביקוש לווילונות גלילה חיצוניים הולך וגובר בשנים האחרונות ולא בכדי. הם פתרון מושלם למרפסות בבנייני מגורים, ואמצעי נהדר לפרטיות מוחלטת גם במרחב הביתי המשותף.

וילונות גלילה חיצוניים למגוון שימושים

וילון גלילה חיצוני

וילונות גלילה למרפסת חיצונית

הם הפתרון האידיאלי למרפסת המהממת שלכם והטאץ' הנוסף שיעשה אותה מושלמת. וילונות גלילה למרפסת ירחיקו את עיניהם הבוחנות של השכנים, יאפשרו לכם פרטיות מוחלטת וייתנו לכם חופש מוחלט לעשות במרפסת שלכם כרצונכם. פִרסו את הווילונות מטה כשאתם רוצים לשבת במרפסת וליהנות מצל מלא ומאווירה צוננת ומרעננת. הרימו את הווילונות בשעות הערב כדי ליהנות מהשקיעה העירונית היפה. הביקוש לווילונות גלילה למפרסת חיצונית הולך וגובר בשנים האחרונות ולא בכדי. הם פתרון מושלם למרפסות בבנייני מגורים, ואמצעי נהדר לפרטיות מוחלטת גם במרחב הביתי המשותף.

וילונות גלילה חיצוניים לפרגולה

גם הפרגולה במרפסת או בחצר יכולה להפיק תועלת רבה מווילונות גלילה חיצוניים המאפשרים הצללה מלאה וישיבה בפרטיות מלאה. הנוחות שלכם חשובה גם בתוך הבית וגם בחוץ. כשאתם יושבים בפרגולה בחצר, אתם ודאי רוצים ליהנות מזמן איכות משפחתי, מפרטיות ומאווירה נעימה. בדיוק בשביל זה כדאי להתקין בפרגולה וילונות גלילה חיצוניים ולהשמיש אותה לישיבה נינוחה ורגועה בכל שעה ביום ובכל עונה מעונות השנה. אם מדובר בפרגולת מרפסת, תוכלו להתקין וילונות גלילה חיצוניים רק בצד אחד של הפרגולה וכך להרחיק את עיניהם הבוחנות של השכנים, ואם מדובר במבנה פרגולה בגינה או בחצר, תוכלו להקיף את הפרגולה בווילונות גלילה חיצוניים ולקבל הגנה מלאה מהמשקעים בחורף ומהשמש הלוהטת בקיץ. חושבים על הצללת הפרגולה? אל תוותרו על וילונות גלילה חיצוניים. בדיוק בשביל זה הם מיוצרים.

וילונות גלילה חיצוניים בחדר השירות

חדר השירות שלכם סופג הרבה שמש? מכונת הכביסה והמייבש מתחממים מהר מדי? וילונות גלילה חיצוניים מתאימים במיוחד לחדרי השירות הביתיים. הם מצילים ומונעים מקרני השמש לחמם את מכשירי החשמל, את ארונות השירות ואת חומרי הניקוי. אם תפרסו את הווילונות בשעות הצוהריים החמות, תוכלו לשהות בחדר השירות כמה זמן שאתם צריכים בלי לסבול. התקינו בחדר השירות וילונות גלילה חיצוניים ותוכלו להיות בטוחים שמכונות הכביסה, חומרי הניקוי והתכולה של ארון האחסון מוגנים מפני נזקי השמש.

יוקרה במחירים מציאותיים

בשנים האחרונות וילונות גלילה חיצוניים נעשו חלק בלתי נפרד מהנוף היישובי ברחבי הארץ – בעיר, בכפר או בקיבוץ – והם מעטרים חלונות ומרפסות בכל בית כמעט. זה לא מפליא כיוון שווילונות גלילה חיצוניים הכרחיים להצללה מושלמת בתוך הבית וגם במרפסת, בחצר או בגינה וחיוניים לפרטיות מלאה. הביקוש לווילונות גלילה חיצוניים וההיצע הרב מאפשר לספקים ולמשווקים להעריך אותם במחירים מציאותיים כדי שכולם ייהנו מיופיים ומאיכותם. וילונות גלילה חיצוניים מגדירים את אופיו של הבית ואת הסגנון העיצובי בכל אחד מהחדרים, ולכן אל תתפשרו על חלופות לא מתאימות. התקינו בסלון, במרפסת או בפרגולה וילונות גלילה חיצוניים ותיהנו ממוצר משובח לאורך שנים רבות.

 

וילונות גלילה לפי מידה בהתאמה אישית מבית פרימוורה

רוצים להתקין וילונות גלילה חיצוניים בבית, במרפסת או בפרגולה ולא מוכנים להתפשר על איכות? אתם צריכים לעבוד עם מומחים לווילונות, ווילונות הם ההתמחות של פרימוורה. צוות פרימוורה יגיע אליכם הביתה וימדוד את השטחים הייעודיים. המקצוענים של פרימוורה יתאימו את הבד לצרכים שלכם ולצורכי הבית ויציעו לכם מבחר צבעים ושלל גוונים כדי שתוכלו להשלים את הסגנון העיצובי של הבית עם וילונות גלילה ייחודיים, שימושיים ויפים.

בפרימוורה אתם תמיד מקבלים מוצרי וילונות איכותיים במחירים סבירים. אנחנו מתחייבים למוצר איכותי במראה יוקרתי ובמחיר מציאותי. רוצים להתקין וילונות גלילה חיצוניים בבית לפי מידות? פרימוורה מעצב ומייצרת וילונות בהתאמה אישית, לפי דרישה, גוונים מידות וגודל. דברו איתנו עוד היום ותהיו מוכנים להתאהב בווילונות החדשים שלכם.

וילונות

עיצוב בהתאמה אישית

עיצוב וייצור בהתאמה אישית, לפי דרישה, גוונים, גודל ומידה.

וילונות

וילון גלילה בהתאמה מושלמת

העיצוב מתייחס לחלל אליו מיועד הוילון, כדי להגיע להתאמה בין הוילון לקווי עיצוב הבית.

וילונות

וילון גלילה חשמלי או ידני

במסגרת ההתאמה האישית, תוכלו לבחור בין מנגנון חשמלי או ידני.

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה

מחפשים וילון למרפסת ? דברו איתנו!

עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד