וילונות חסיני אש לבתי ספר – בטיחות לצד סגנון ויופי

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
תוכן עניינים

וילונות מעוצבים הם חלק בלתי נפרד מסביבת הלמידה הבית ספרית שצריכה להיות נוחה, נינוחה ונעימה. אך בגלל שהם מיועדים לבתי ספר, היופי, הסגנון והעיצוב אינם מספיקים, ויש להבטיח גם את איכותם ובטיחותם. ובכל הנוגע ליקרים לנו מכול, הבטיחות שלהם היא מעל לכול. בטיחות אש, כידוע, היא תנאי ללימודים בכל מוסד לימוד, ולכן כשבוחרים וילונות לבתי ספר, יש לבחור בווילונות חסיני אש שמיוצרים בתהליכי ייצור קפדניים ועומדים בתקנים מחמירים.

וילונות חסיני אש שהם גם איכותיים וגם יפים, הם ההתמחות הייחודית שלנו בפרימוורה. ולכן כשבוחרים וילונות לבתי ספר, לא מתפשרים על פחות מווילונות פרימוורה. במאמר זה נבדוק מה חשוב לדעת לפני שרוכשים וילונות לבתי ספר, נבין מהם המאפיינים הייחודיים של וילונות שמתאימים למוסדות לימוד, נברר מה זה וילונות חסיני אש, ולמה הם צריכים להיות גם בטיחותיים, גם איכותיים, גם מעוצבים וגם מסוגננים. מעצבים את בית הספר? העיצוב מתחיל כאן, אצלנו, בפרימוורה. אתם מוזמנים.

 

תנאי הסף של וילונות לבתי הספר

לפני שבוחרים וילונות לבית הספר, יש להביא בחשבון את תנאי הסף לווילונות שמיועדים למסגרות לימודיות. ראשית, יש לוודא שהווילונות עומדים בתקנים הרלוונטיים לבטיחות אש, והם וילונות חסיני אש. מספרי התקנים הנדרשים הם: NFPA 701 או EN 13773.

יש לוודא את התאמתם לדרישות של רשות הכבאות. שנית, וילונות לבתי ספר צריכים להיות עשויים מבדים שאינם דליקים או מבדים מעכבי בערה. נוסף על כך, יש לוודא שהווילונות פונקציונליים ועמידים. צריך להיות קל לטפל בהם, לנקות אותם ולתחזק אותם. הווילונות צריכים לווסת את התאורה הטבעית הנכנסת לאזורים הפנימיים ולאזן אותה וכן להצל, להאפיל ולתת לשוהים במוסד הלימודי פרטיות מלאה שחיונית לסביבת לימודים מיטיבה.

 

מה מאפיין וילונות לבית ספר?

וילונות לבתי ספר הם וילונות שעוצבו במיוחד למוסדות לימוד, ויש להם מאפיינים ייחודיים העונים על דרישות בטיחות במוסדות לימוד. מהם המאפיינים הללו? ראשית, עמידות. וילונות לבתי ספר צריכים להיות עשויים מבדים שעמידים בפני בלאי, בפני תחלופה מתמדת ובפני שינויים תדירים. שנית, חוזק. בדי הווילונות צריכים להיות תפורים היטב בשיטות תפירה ייעודיות כדי להבטיח שימוש ארוך שנים. ולבסוף, איכות. הווילונות צריכים לשלוט באקוסטיקה בכיתות הלימוד, להפחית רעשים חיצוניים ולהיות יפים מספיק כדי ליצור אווירה נעימה, נינוחה ומזמינה לתלמידים ולמורים כאחד.

וילונות חסיני אש לבתי ספר

 

מה זה וילונות חסיני אש?

וילונות חסיני אש עשויים מבדים שעמידים בפני התלקחות, או מעכבים בערה. אם הם בוערים, הם אינם פולטים גזים רעילים ואינם מסכנים את התלמידים ואת שאר השוהים במוסד הלימודי. וילונות חסיני אש מיוצרים בתהליכי ייצור קפדניים ועומדים בתקנים בין־לאומיים כדי לעמוד בדרישות של רשות הכבאות ולהתאים למוסדות לימוד שמאכלסים תלמידים צעירים, מורים ואנשי צוות.

 

בטיחות לצד סגנון ויופי במוסד הלימודי

אף על פי שבטיחות היא תנאי בסיסי לווילונות במוסדות לימודיים, אין צורך לוותר על יופי, על עיצוב ועל סגנון. וילונות לבתי ספר של פרימוורה מאופיינים לא רק בעמידות ובאיכות אלא גם מוסיפים יופי, עניין, צבע ורעננות למוסד הלימודי. הם יוצרים סביבת למידה חיובית, מעניינת ומפרה; הם משפרים את מראה הכיתות ומשרים בהן אווירה מיוחדת, זורמת ונעימה שמעודדת את התלמידים ומדרבנת את המורים.

נוסף על כך, יש כל כך הרבה סגנונות של וילונות לבתי ספר באולמות התצוגה של פרימוורה. תוכלו להתאים את הווילונות לסגנון העיצובי של בית הספר ושל כל אחת מכיתות הלימוד בו; תוכלו לבחור בגוונים שמתאימים לסמל בית הספר ולמותג שלו ולשלב בין כמה סוגי וילונות כדי להבדיל בין כיתות הלימוד ולייחד כל אחת מהן.

 

וילונות חסיני אש בפרימוורה

וילונות חסיני אש הם אמצעי בטיחות חיוני בבתי ספר. הם שומרים על רווחת התלמידים, המורים והצוות ומעודדים אותם. כשמגיעים לאולמות התצוגה של פרימוורה כדי לבחור וילונות למוסד הלימודי, יש לוודא שהם עומדים בתקני בטיחות אש, עמידים כראוי ופונקציונליים כנדרש.

צוות המעצבים של פרימוורה עומד לרשותכם כדי להנחות אתכם בתהליך הבחירה, כדי לייעץ לכם וכדי לסייע לכם. בד בבד לבדיקת תקני הייצור, אל תשכחו את האיכות, את העיצוב ואת הסגנון, כי סביבת לימודים חיובית ונעימה היא תנאי ללקוחות צעירים מרוצים ושמחים.

בפרימוורה תמצאו וילונות שישמחו את הלקוחות הצעירים שלכם ויאזנו בין דרישות הבטיחות ובין הצורך באיכות, באסתטיות ובפונקציונליות. רוצים לעורר השראה בתלמידים ולראות אותם משגשגים בבית הספר? התחילו בווילונות; בואו לפרימוורה.

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד
עדכון שעות פעילות בחנויות
חג פסח שמח מפרימוורה!