וילונות גלילה למטבח – האם יעלה על הדעת?

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
תוכן עניינים

האם וילונות גלילה למטבח הם פתרון נפוץ? האם זה הגיוני להתקין וילון גלילה במטבח? מה היתרונות והחסרונות של וילונות גלילה במקום המועד לפורענות? המומחים של פרימוורה עושים לכם קצת סדר!

וילונות למטבח לא בוחרים בהיסח הדעת אלא מתוך התאמה מוחלטת לאחד המקומות שהכי מתלכלכים בבית. מקום בו יש אדים (ולכן יש לזה השפעה על הווילונות) ומקום בו לפעמים מה לעשות, גם טיפות מרוטב העגבניות עלולות לעוף על הבד, ולכן רצוי שזה לא יהיה אריג אלא אולי וילונות מטבח מסוג גלילה שמתאימים הן במראה שלהם והן בפונקציונליות שלהם לחלל של מטבח.

וילונות גלילה למטבח מסוג יכולים להיות אידאליים לחללים בהם החלון נמצא בסמוך לכיריים. יתרה מכך, הם יכולים להתאים למי שנאבק באלרגיה לאבק, למי שמבשל/ת הרבה בידיים משומנות ולמי שאינו מעוניין בניקוי תכוף של וילונות המטבח.

וילונות גלילה עשויים מעין מסך מאריג אחד, הניתן לבחירת העובי,  עבה או דק לבחירתכם. הם ניתנים לפתיחה או סגירה קלים במשיכת שרשרת המחוברת אליהם (מנגנון פשוט לתפעול).

וילונות גלילה למטבח משווקים במגוון של חומרים ואריגים לכן אתם יכולים לעשות התאמה מושלמת בין וילונות בסגנון שמשחק תפקיד מרכזי במטבח שלכם (כפרי / אורבני / קלאסי / ענתיקה ועוד).

וילונות גלילה למטבח
וילונות גלילה מטבח
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

וילונות למטבח- שקל לנקות

וילון גלילה למטבח פרימוורה

וילונות למטבח צריכים להיות מספיק אטומים כדי למנוע חדירה של קרני שמש (כי איך אפשר לעמוד במטבח ולבשל כשהשמש מסנוורת את המתכון ואת השף המתחיל…) ומצד שני הם כן צריכים להחדיר קצת אור ואף אוויר כדי שלאדים שיש במטבח יהיה גם לאן לצאת.

לכן וילונות למטבח צריכים להיות מהסוג שיוצר הצללה חלקית או האפלה אם רוצים וגם להיות מספיק אטומים מול השמש ולמנוע סנוור.

אחד הדברים החשובים ביותר של וילונות למטבח זה שיהיה קל לנגב או לנקות אותם כמו למשל וילונות גלילה.

אם מדובר בווילונות למטבח מבדים, קשה מאוד לנקות אותם וכעבור זמן קצר הם יתלכלכו שוב.

לכן הבחירה החכמה היא זאת העונה להרגלי הבישול שלכם ולהרגלי הניקיון שלכם. גם וילונות גלילה למטבח וגם אריגים יכולים מאוד להתאים, אך יש שוני פונקציונלי.

וילונות למטבח ולכל הבית- רק בפרימוורה

אם אתם עושים חידוש לכל הבית לקראת החגים, אחד הדברים הראשונים שכדאי לכם לעשות זה להחליף וילונות שכבר מילאו את תפקידם או שהם סובלים מבלאי גדול. החלפת וילונות נותנת אימפקט גדול מאוד בהיבט העיצובי ומשנה מהותית את החלל. אם אתם רוצים לראות רוחות של שינוי אז הוילון הוא מקום נהדר להתחיל ממנו.

כאשר אתם רוכשים וילונות למטבח או לבית, רצוי מאוד שתגיעו לאולם תצוגה בו ניתן להתרשם במו עיניכם מהמלאי הרחב ומהסגנונות השונים אצלנו בפרימוורה תזכו לשיחת ייעוץ מקצועית עם יועץ וילונות שיוכל להמליץ לכם על הווילונות שמתאימים לבית שלכם כמו כפפה ליד. הרבה פעמים אנשים מצטיידים בצילומים של חדרי הבית כדי לעשות התאמה מוחלטת לוילונות, זה רעיון לא רע אך לא מהווה תחליף לייעוץ מקצועי ואישי.

למידע נוסף ראו גם: וילונות למטבח 

וילונות
עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה

מחפשים וילונות למטבח? דברו איתנו!

עיצוב וילונות פרימוורה
עיצוב וילונות פרימוורה
וילונות

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד
עדכון שעות פעילות בחנויות
חג פסח שמח מפרימוורה!